Wij hebben uw toestemming nodig.

• Noodzakelijke informatie.

• Voor uw veiligheid.

Om een veilige verzending van formulieren zoals het contactformulier of de registratie te kunnen waarborgen, maken wij gebruik van een zogenoemd csrftoken ter bescherming tegen CSRF-aanvallen (Cross-Site-Request-Forgery).

• Voor een optimale gebruikerservaring.

• Voor onze statistiek en verdere ontwikkeling.

Op onze website worden cookies van derden gebruikt, met name van Google. Wij maken gebruik van Google Analytics om statistische gegevens te verzamelen. Hiervoor wordt een eenduidige ID geregistreerd via welke het gebruikersgedrag op onze website (bezoeksaantallen, verblijfsduur enz.) en informatie voor reclamedoeleinden worden opgeslagen. Tot deze informatie behoren bijv. de laatste Google-query's of eerdere interacties met advertenties. Zo kunnen wij relevante advertenties op andere websites plaatsen die op uw interesses zijn afgestemd. Wij gebruiken daarnaast Google Maps om dealers in uw buurt te kunnen tonen en u betere zoekfuncties te kunnen bieden. Hiervoor worden uw locatie alsook uw IP-adres aan Google Maps doorgegeven. Voor de integratie van video's maken wij voor tracking- en analysedoeleinden gebruik van YouTube. Vereist is ook de toestemming voor de deactivering van de Google-tracking voor de betreffende tracking-ID. Bovendien kunnen via cookies de prestaties van de website worden geoptimaliseerd en kan de veiligheid worden gewaarborgd doordat digitaal ondertekende en gecodeerde registraties van uw Google-account-ID en het laatste aanmeldtijdstip worden opgeslagen. Hierdoor kan Google de gebruikers authentificeren, een frauduleus gebruik van login-gegevens voorkomen en de gebruikersgegevens tegen onbevoegde partijen beschermen. Bovendien wordt voorkomen dat de browser deze cookie samen met cross-site-query's verstuurt.

Riese & Müller presenteert alle modellen voor 2021 op een nieuwe website

• Presentatie van de nieuwe e-cargo-bike Packster 70 en de e-bikes Roadster, Homage en Multicharger - uitgebreide updates voor talloze andere modellen

• ConnectRide – het aanbod voor iedereen die volledig van het comfort van hun Connected E-bike wil profiteren: van diefstalbeveiliging via gps-tracking en bewegingsalarm tot persoonlijke rijstatistieken

• Hernieuwde lancering van de website met een verbeterd modeloverzicht en intuïtieve menunavigatie

Voor het seizoen 2021 zet Riese & Müller zich met talloze producthighlights stevig op de kaart. De premium fabrikant richt zich in het nieuwe modeljaar op de thema's Cargo en Urban met innovatieve toptechniek en geïntegreerd design. Begin september 2020 gaat de ingrijpend gewijzigde website van het bedrijf op www.r-m.de voor eindklanten de lucht in. De website pakt uit met gebruikersvriendelijke verbeteringen en bevat informatie rondom de nieuwe modellen Packster 70, Roadster, Homage en Multicharger. Daarnaast zijn er nog veel meer modelupdates en achtergrondverhalen uit de wereld van Riese & Müller te ontdekken.In augustus heeft Riese & Müller zijn dealers in de context van een digitale previewweek al uitvoerig kennis laten maken met alle noviteiten voor 2021.

De nieuwe Packster 70.
Met de nieuwe Packster 70 heeft Riese & Müller de cargo-bike in een nieuw jasje gestoken: de flexibele e-cargo-bike met zijn modulaire constructie kan in de veilige EPP-box een lading en/of tot drie passagiers vervoeren. Een kleine draaicirkel dankzij het kabelstuursysteem en tegelijkertijd maximale bergruimte - de Packster 70 maakt op die manier een nieuw laadconcept mogelijk en is met veel veiligheidsfuncties, zoals een standaard* ingebouwde RX Chip, individueel voor gezinnen of voor zakelijke doeleinden inzetbaar. Het nieuwe modulaire cargoplatform effent de weg voor toekomstige modellen en opties.

* Momenteel leverbaar in Duitsland, Oostenrijk en Luxemburg.

De nieuwe Roadster.
De Roadster van de nieuwe generatie is volledig nieuw ontworpen en weet te overtuigen met zijn rechtlijnige look, maximale sportiviteit en slimme details. De cleane cockpit, de geïntegreerde accu met tot wel 625 Wh en de krachtige Bosch Performance Line CX-motor passen naadloos in het slanke ontwerp van het frame. De uitstekende wendbaarheid en het rijplezier bij een altijd veilige handling, gecombineerd met de Suntour verende voorvork en uitrustingsopties zoals de Comfort Kit of de voordrager maken de Roadster tot een sportieve metgezel voor elke dag - ook voor langere afstanden. De RX Chip maakt fietsers fit voor de toekomst. De Roadster is ook leverbaar als Roadster Mixte met verlaagde bovenbuis.

De nieuwe Homage.
De Homage is als sportieve bike met lage instap, zijn markante design en veilige Riese & Müller Control Technology uniek in zijn soort. De nieuwe Homage behoudt het unieke dna van zijn voorgangers en kan voor het eerst worden uitgerust met twee volledig geïntegreerde accu's van 625 Wh. Die kunnen comfortabel zijwaarts en bij de SingleBattery-optie naar beneden worden verwijderd. De kabels zijn vrijwel geheel in de strakke cockpit weggewerkt, de Bosch Performance Line CX-motor is volledig in het frameontwerp geïntegreerd - de bike oogt als uit één stuk. De optionele Comfort Kit maakt een rechtere zithouding mogelijk en de extra configureerbare zadelverlaging zorgt voor comfortabel stilstaan zonder af te hoeven stappen. Naast de meeverende bagagedrager biedt de voordrager met tas plek voor reisbagage of kleine boodschappen.

De nieuwe Multicharger.
De Multicharger is net zo wendbaar als een normale e-bike en bezit daarnaast de kracht van een e-cargo-bike. Als offroad-voertuig op reis, als bedrijfswagen in kleine bedrijven, als kindertaxi of winkelwagen in de stad: dankzij een breed scala aan accessoires en een accucapaciteit tot 1125 Wh zijn er geen grenzen aan de gebruiksmogelijkheden van deze midtailbike. De extra grote bagagedrager, met een maximale belading van 65 kilo en talloze upgradekits voor bijna elk gebruiksdoel, vormt het hart van de Multicharger. De veelvoud aan toepassingen staat tegenover het pure understatement in het ontwerp. Zo is bij de nieuwe Multicharger de compacte Bosch Performance Line CX-motor in een motorbehuizing van drukgegoten aluminium gemonteerd die perfect in de bike is geïntegreerd en de robuuste frameconstructie nog stijver maakt. De intern liggende kabelgeleiding zorgt bovendien voor een moderne, overzichtelijke cockpit.

RX Chip met RX Services.
Intelligente technologie, digitale features en services van topkwaliteit: Riese & Müller bouwt slimme e-bikes voor de mobiliteit van de toekomst. Verhoogde veiligheid en innovatieve diefstalbeveiliging komen daarbij op de eerste plaats. Daarom is de RX Chip nu in alle modellen beschikbaar; de chip wordt in een aantal landen reeds standaard in de nieuwe Packster 70 en de nieuwe Roadster gemonteerd. De RX Chip verandert de e-bike in een Connected E-Bike en optimaliseert de rijervaring ("Rider Experience", afgekort tot RX) met een digitale dimensie. Daarbij maakt hij lokalisering, uitgebreide diefstalbeveiliging en netwerkverbindingen mogelijk en fungeert hij als portal naar de Riese & Müller RX Services, ConnectCare. Nieuw is nu: ConnectRide – het aanbod voor iedereen die volledig van het comfort van hun Connected E-Bike wil profiteren: van diefstalbeveiliging via gps-tracking en bewegingsalarm tot persoonlijke rijstatistieken. ConnectRide is optioneel ook verkrijgbaar met een uitgebreide verzekering en een vervangingsservice in het kader van de ConnectCare servicepakketten.

De nieuwe website voor modeljaar 2021.
Exact op het moment dat het nieuwe modeljaar begint, zal Riese & Müller de website actualiseren met alle informatie over de nieuwe modellen en updates. De website is vooral verder geoptimaliseerd met het oog op zijn functie als adviesinstrument voor de dealer. Riese & Müller heeft in augustus - middels de innovatieve opzet van de eerste digitale previewweek - alle noviteiten al aan de partners uit de branche gepresenteerd. Naast het herziene modeloverzicht springt nu ook het nieuws uit de wereld van Riese & Müller onder het prominente menuonderdeel Magazin meteen in het oog. Dat biedt boeiende insights en achtergrondverhalen voor iedereen die meer wil weten over de e-bikes en e-cargo-bikes van Riese & Müller, innovatieve functies, verantwoord ondernemen, het merk Riese & Müller en de mobiliteit van de toekomst. Door de aanpassingen van de website ziet Riese & Müller voor het eerst af van een gedrukte algemene catalogus voor eindklanten.